יום שבת, 17 בדצמבר 2016

חדר שינה מעוצב - לישון בסטייל

חולמים להגיע בסוף כל יום הביתה ולהתפנק עם חדר שינה מעוצב לפי הטעם האישי שלכם, חדר שינה מעוצב הוא המקום האינטימי ביותר  בו הטעם האישי שלכם בא לידי ביטוי, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בחדר בו אתם מבלים את רוב השעות כאשר אתם נמצאים בבית גם אם מדובר בחדר שינה . יש אין סוף אפשריות לעיצוב חדר השינה שיתאים בדיוק עבורכם ובן/בת הזוג או הילד.

חלומות מעוצבים
חדר שינה ניתן לעצב בשלל אפשריות ניתן להסתפק בעצם במעט מאוד רהיטים, כמובן הדבר החשוב ביותר כאשר מדובר על חדר שינה מעוצב זו המיטה. עומדות לפניכם אפשריות רבות: מיטות עם משענת מלכותית או עם מגירות פרקטיות (נוח במיוחד עבור חדר ילדים), מיטה גבוה, מיטה נמוכה ועוד. המיטה היא מרכז החדר ולכן החדר יהיה מעוצב לפיה, חדר שינה מעוצב יגיע ביחד עם שידות מתאימות למיטה, חשוב גם הפרטים הקטנים , כגון מנורות לילה, כריות נוי , סט סדינים איכותי שיתאים לצבעי החדר . רצוי להשתדל שהחדר יהיה מואר ובצבעים רכים כדי שתחושו תחושת רוגע ונוחות כשאתם נמצאים בחדר, כדאי גם שהחדר לא יהיה חשוך מדי, אחרת יהיה לכם קשה לצאת מהמיטה.




להתעורר בחדר שינה מעוצב
איך שאתם ישנים משפיעים על מהלך כל היום שלכם, חדר מסודר הוא המפתח לשינה טובה יותר. בין אם אתם אנשים מסודרים או לא, אם תעצבו נכון את החדר יהיה לכם נוח מאוד לסדר אותו, בעזרת מגירות למשל. השתדלו שבחדר יהיו רק הדברים שנחוצים לכם באמת ואל תעמיסו עליו, מראה גדולה וצבעים בהירים יגדילו את החדר ויתנו לכם תחושת מרחב ורוגע, כדי להתחיל את היום שלכם בחיוך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה