יום שבת, 5 במרץ 2016

ריהוט וינטג'



חושבים לרכוש ריהוט וינטג'? רגע לפני שאתם מגיעים לחנות או לעסק המתמחה בתחום זה כדאי שתחשבו על כמה דברים שיוכלו להשפיע על הנראות של החלל שלכם. עליכם לבחון מהן המגבלות הקיימות שלכם, אלו צבעים מושכים אתכם ולבחון את הרהיטים לפני שאתם משלמים עבורם.

בחנו מה יש אצלכם בחלל

אחד השיקולים החשובים שעליכם להכניס בבחירת ריהוט וינטג' הוא החלל הקיים שלכם. אם אתם יוצאים לחנות כדי לרכוש ריהוט כדאי מאד שתגיעו אליה עם מידות החלל שלכם. כדאי מאד שתשימו לב מה כבר יש לכם ומה אתם רוצים להוציא מהחלל או להוסיף ובהתאם לבחור את הריהוט שמתאים למידות שלכם וכמו כן לבחור ריהוט שישתלב מבחינת שפה, צבע ואפילו טקסטורה.

 
בדקו אלו צבעים מדברים אליכם

אם הריהוט שאתם רוכשים אותו עבר הליך של טיפול ושיפוץ אתם צריכים לבחון כי הצבעים שלו מתאימים לכם. אם מצאתם ריהוט וינטג' לפני שיפוץ אתם יכולים לשפץ אותו בעצמכם ולצבוע אותו בצבעים אהובים עליכם או צבעים שאתם חושבים שיתאימו לחלל שלכם.

היו בטוחים שאתם מבצעים רכישה חכמה

לרכוש ריהוט וינטג' יכול להעניק תחושה של הרפתקה. הסיבה לכך היא שמדובר בריהוט שהוא לא ריהוט חדש. כל מי שרוצה ליהנות מריהוט מושלם לבית שלו צריך להתייחס לא רק לנראות של הרהיט אלא גם למצב שלו. זו הסיבה שלא פעם כדאי להגיע גם לחנות כדי לראות את הרהיט בעיניים וזו הסיבה שאם אתם לא מבינים בתחום זה כראוי לא כדאי להסתכן ולרכוש מיד שנייה את הרהיטים. בכל מקרה, לפני ביצוע הרכישה כדאי לבחון את הריהוט, לשבת עליו אם מדובר בכורסא או כיסא, לפתוח מגירות אם ישנן ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה