יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

עלויות מרכזיות IP בישראל והשוואת מחירים



עסקים רבים רוצים לדעת כמה עולה התקנה ותחזוקה של מרכזיות IP בישראל. התשובה לכך צריכה לכלול את כל המרכיבים וגם לאחר קבלת הצעות מחיר מחברות שונות יש לבחון לעומק את כל מרכיבי ההצעה.

עלות הציוד
אחד מהמרכיבים של מרכזיות IP בישראל הוא הציוד שלה. בעת קבלת הצעות מחיר יש לבחון מה כולל מרכיב הציוד. אתם צריכים לברר כמה יעלה הציוד שלכם ואם הוא בכלל שלכם. כלומר, יכול להיות שהציוד יהיה מרכיב נפרד מהתשלום החודשי ויכול להיות שהוא יהיה חלק בלתי נפרד ממנו. אם הציוד משולם כל חודש ואין זה משנה כמה זמן אתם משתמשים במערכת, יכול להיות שההצעה תהיה יקרה יותר מאשר תשלום נפרד על הציוד בלבד. לכן, חשוב לבחון כל הצעה לעומק ולא להסתכל רק על השורה התחתונה של המחיר.




עלות תחזוקה חודשית
כדי להפעיל מרכזיות IP בישראל יש צורך בתפעול חודשי ולתפעול זה כמובן יש מחיר. המרכזיות כוללת לרוב שירותי ענן ותמיכה במערכת ויש לבחון את העלות מדי חודש. בהסתכלות על העלויות השונות מומלץ מאד לברר עם החברה גם כמה יעלה לכם לערוך שינויים במערכת כמו למשל אם תרצו להוסיף שלוחות או אם תרצו לבצע שינויים בתוך המערכת עצמה.

עלויות של התקנת המערכת
כדי להחזיק מרכזיות IP בישראל אתם צריכים שבעל מקצוע יבצע את ההתקנה. גם כאן אפשר לראות הצעות שונות מחברות שונות כשחלקן יבקשו מחיר עבור ההתקנה באופן חד פעמי, חלקן לא יבקשו כסף על ההתקנה, אך יתנו אותה בחיבור לשירות לתקופה מסוימת וחלק מהחברות יגלמו את מרכיב ההתקנה בתוך ההצעה הכללית. כיוון שכך חשוב מאד לבחון את ההצעה לפרטי פרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה