יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

שירותי מענה טלפוני לחברות



בכל חברה גדולה, מערך מענה טלפוני הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שהחברה צריכה לתחזק. לצד תהליך הפרסום והשיווק הבלתי פוסקים, ניצב שירות הלקוחות, שכולל בדרך כלל מענה טלפוני ללקוחות. את המענה מקבלים בדרך כלל לקוחות חדשים שהיו רוצים להצטרף לחברה ולקבל את המוצר שלה, או השירות שהיא נותנת. בנוסף, רבים מן הלקוחות שמגיעים לקבל מענה מטעם החברה, הם לקוחות ותיקים, להם יש כל מיני טענות או דרישות כלפי החברה. במידה וניתן לאותם לקוחות, שבדרך כלל אינם מרוצים מהחברה או מהעסק, שירות לקוחות טוב שעונה על צרכיהם – הלקוחות יהיו מרוצים. וזאת רק אחת מהחשיבויות הרבות שבגללן חשוב שכל לקוחות החברה יקבלו שירות לקוחות ברמה גבוהה.

שירות כמדד הלקוחות לחברה
שלקוחות בוחנים את החברה, הרבה פעמים הם מתעלמים מנושאים כמו גודל החברה, הצלחת החברה, רמת המוצר או השירות שהיא מספקת, ומגבשים את דעתם עליה לפי רמת שירות הלקוחות שהיא נותנת ללקוחותיה - החדשים והוותיקים. חברה בעלת מענה טלפוני ברמה גבוהה תחשב לחברה טובה שכדאי לרכוש את שירותיה או את המוצרים שלה, אפילו אם המוצר הוא לא ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. לכן, חשוב מאוד שכל עסק ישקיע ברמת שרות הלקוחות שהוא מספק. יש עוד דרך בה השירות משפיע על דעת הקהל: כאשר לקוחות מופנים לשירות לקוחות, הם מאמינים שהחברה היא גדולה ומכובדת.

מענה טלפוני לעורכי דין
כל משרד שישקיע בשירות הלקוחות, יראה תוצאות טובות, ובפרט משרדי עורכי דין. המשרדים שנעזרים בשירות מענה טלפוני, שומרים שתפוקת המשרד תהיה גבוהה, ובו בזמן על רמת שירות הלקוחות. הוא מתאים למשרדים אשר:

  • מעדיפים שעובדיהם יתמקדו בעבודה.
  • סגורים לעיתים.
  • לא מצליחים לטפל בכל השיחות שמגיעות אליהם.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה