יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מרכזית IP חכמה טובה לעסקים



בעולם שבו התקשורת שולטת צריך שיהיה מישהו או משהו שיעשה סדר ויפקח שכולם מקבלים את השיחות הנכונות שמתוכן עתיד עסק קטן להפוך לענק. בדיוק בשביל הצורך הזה הוקמה מרכזית IP חכמה שהיא אחת מהמתקדמות שיש לנו כיום והיא מחליפה את המרכזייה והמרכזנית בארגון.

למה דווקא מרכזייה חכמה?
את שירותיה של מרכזית IP חכמה ניתן לקבל מכל אחד מספקי התקשורת במדינה. מדובר במערכת מתקדמת טכנולוגית עם אפשרויות תכנות רבות בהתאם לצורך הייעודי של כל ארגון כדוגמת: במידה ואין אף אחד בעסק המרכזייה מנתבת את השיחה לנייד של אותו אחד שחיפשו, אפשרות ביצוע שיחות מהנייד הפרטי דרך המרכזייה בזכות ה- WIFI, יכולת ניהול שיחות גם בחו"ל דרך כל מכשיר נייד וכל זאת בזכות העובדה שהמרכזייה היא וירטואלית.



בחירה כלכלית נכונה ונבונה
בחירת מרכזית IP חכמה נכונה לעסק היא קריטית. בחירה שגויה של מרכזייה עלולה לגרום נזק גדול לארגון עד כדי אובדן כספים רבים החשובים לקיום העסק. על מנת לבחור מרכזית IP חכמה שתיתן את המירב שבה למען העסק יש להתבונן על מספר פרמטרים חשובים כמו: כמות האנשים בארגון, חובת קיום נתב שיחות כפונקציה שיווקית, יכולת הקלטה של שיחות לשיפור השירות וכלי לטיפול בתביעות, יכולת שליטה מרחוק עבור סניפים מרוחקים, לוודא שספק המרכזייה נותן תמיכה לאורך כל ימות השנה ובכל שעה ושיש למרכזייה יכולת הרחבה והשתדרגות.

חשיבות העלות
הפרמטר שמהווה מרכיב עיקרי בהחלטה האם לעשות שינוי הוא כמה כסף ייחסך בשנה בזכות  הכנסת מרכזית IP חכמה לעסק. עם חיוב חודשי קבוע, בלי הפתעות והוצאה חד פעמית על ציוד, סביר להניח שזו הפעולה הכי רווחית שעסק יכול לעשות לביתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה