יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

מענה טלפוני



מענה טלפוני הוא שירות לבעלי עסקים. העסקים אשר יכולים להשתמש בשירות יכולים להיות עסקים קטנים (גם עסקים של איש אחד), בינוניים, גדולים, ארגונים, עמותות וחברות. כל אחד יכול לעשות שימוש בשירותי מענה טלפוני ובכך לתת שירות ללקוחות לאורך כל שעות היממה ולהגדיל את המכירות של העסק. עסק שזמין ללקוחות שלו יותר שעות יוכל לקבל יותר פניות ולמנוע מהלקוחות המתעניינים בו לפנות למתחרים.

זמינות עבור כל עסק
כל עסק, ארגון או עמותה בנויים בצורה שונה. המטרה של שירות מענה טלפוני היא לתת לכל אחד מהגורמים השונים את התוצאה הטובה ביותר. למשל, קליניקה יכולה לצרוך מענה של קביעת תורים וכך כשלקוחות יתקשרו הם יוכלו לקבוע תור גם אם באותו רגע המטפל נמצא בטיפול או שאינו נמצא בעסק. דוגמה נוספת היא עמותה אשר רוצה לאפשר לכל אחד לתרום בכל שעה והמענה הטלפוני יוכל לקחת את הפרטים ואפילו לבצע סליקה בטוחה עבור העמותה עצמה.

זמינות בכל שעה
עסק, עמותה, ארגון וחברות, כולם מוגבלים בשעות. אי אפשר להיות בו זמנית גם בעסק וגם לישון, גם בעסק וגם עם הילדים. המטרה של מענה אנושי היא להגדיל את שעות הזמינות של העסק וכל זה בלי לחייב את בעל העסק עצמו להיות זמין או להעסיק כוח אדם שצריך לשבת בעסק.

מענה מושלם ללקוח ולעסק
על מנת לבחור את המענה הטלפוני המושלם יש להתחיל בבירור הדדי. בעל העסק יפנה לחברה אשר נותנת שירות של מענה טלפוני ויחד הם יגדירו את הצורך של העסק (או כמובן החברה או העמותה) ויבנו את המענה המושלם. המטרה היא לתת ללקוחות ולעסק מענה שיגביר את רמת השירות וישפר את ההכנסות של המקום עצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה