יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

שמלת כלה מיוחדת


כמו שכל כלה מיוחדת, ביום החתונה שלה היא תרצה לעצמה ללבוש שמלת כלה מיוחדת. מה הופך שמלת כלה למיוחד? על השמלה להיות מעוצבת ובטעם של הכלה, על השמלה להיות מתאימה למידותיה של הכלה וללוות אותה בנוחות לאורך החתונה ובנוסף לתנאים אלו, פריטים שנלווים לשמלה יהפכו את השמלה ליחודית עבור הכלה.
למידע נוסף על שמלת כלה מיוחדת לחץ כאן.


עיצוב שמלת כלה
שמלת כלה מיוחדת חייבת להיות שמלה מעוצבת אשר תתאים בדיוק לטעם של הכלה. על טעמה של הכלה אין להתווכח וכל כלה יודעת עוד לפני הצעת הנישואין איזה סגנון של שמלה תרצה ללבוש. יש כלות אשר יבחרו בשמלה צמודה ואחרות יבחרו שמלת קצפת. אין זה משנה הסגנון הכללי של השמלה כי אם פרטי העיצוב הקטנים שלה. כל כלה לעתיד יכולה לחפש אחר קטלוגים של שמלות כלה כשבאינטרנט מחכה לה שפע של מבחר ועיצובים.




לרקוד בנוחות
כשמחפשים שמלת כלה מיוחדת חשוב להבין כי מדובר על שמלת כלה שחייבת גם להיות נוחה. שמלת הכלה היא חברה צמודה של הכלה לאורך ערב שלם ומיוחד ולכן היא חייבת להיות נוחה. שמלת כלה מיוחדת יכולה לעבור אצל תופרת אשר תבצע את ההתאמות בין השמלה לכלה ותבצע שינויים קטנטנים שיהפכו את השמלה למתאימה במיוחד עבור הכלה. ההתאמות לא ישנו את המראה הכללי של השמלה או העיצוב שלה.

אביזרים ופריטים נלווים
שמלת כלה מיוחדת צריכה לעיתים שיהיו לצידה פריטים שישלימו אותה. צמיד נוצץ, שרשרת ועגילים, יכולים להעצים את יופיה של השמלה ולהעניק לה מראה הרבה יותר מיוחד מאשר כשהם לא נמצאים. כאשר מדובר ביום מיוחד כל כך, כל הפרטים חשובים וכך גם הפרטים אשר מקשטים את הכלה כמו התכשיטים שיכולים להעצים את המראה הכולל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה