יום שלישי, 4 ביוני 2013

מרכזיות לעסקים



למה צריך מרכזיות לעסק?
כאשר מקימים עסק ניתן לחסוך לא מעט בהוצאות החודשיות ומראש לוותר על מרכזנית אשר תשב פיזית אצלכם בעסק ותעביר את השיחות לשלוחות המבוקשות, כפי שהיה מקובל לעשות בעבר בבתי עסק רבים בארץ ובעולם כולו. כיום ישנו שרות אשר נקרא מרכזיה אלקטרונית, ואשר יודע לנתב את השיחות באופן אוטומטי על ידי לחיצה על שלוחה מבוקשת אשר הוגדרה מראש במערכת. דבר זה מאפשר לשנות את העברת השלוחות המבוקשות וניהולן ישירות בבית העסק. דבר זה יכול לסייע רבות בעת ניתוב נכון של השיחות והגעתן אל היעד הנכון. בנוסף מרכזיות לעסקים רבות מציעות כיום מגוון רחב של שפות (עברית, ערבית, אנגלית ורוסית) לנוחיות קהל המתקשרים אל בית העסק.

למה צריך מרכזיות לבית?
מרכזיה לבית מזמן כבר הפכה לטרנד מיוחד ונוח ביותר. האמת היא, כי אנשים רבים בוחרים להתקין מרכזיות בבית ולא רק מרכזיות לעסקים. הדבר מתאפשר בבתים של אנשים למשל:
·         במידה ומתנהל עסק בבית, ניתן להוסיף שלוחה נוסף בבית במקום קו חדש
·         הפנית שיחה לחדר ספציפי מראש
·         העברת שיחות בתוך הבית



טיפים לרכישה והתקנת מרכזיות לעסקים
להלן מספר טיפים לרכישה והתקנת מרכזיות לעסקים שונים:
·         בחרו את סוג המרכזייה שתתאים לעסק
·         בחרו את כמות השלוחות
·         בחרו חברה אמינה וטובה לניהול המרכזייה
·         בחרו מתקין אמין ומוסך להתקנת מרכזיות לעסקים

חשוב מאוד לבדוק את המרכזייה לפני הרכישה, ולוודא האם היא תתאים לעסק? האם אתם באמת צריכים מרכזיה יקרה יותר כי היא יקרה? לא, כל מרכזייה יכולה כיום לעשות את העבודה. ניתן לקרוא ביקורות על מרכזייה כזאת או אחרת לפני הרכישה, דבר אשר יכול לעזור לא מעט.

מרכזייה או שרות טלפוני?
ישנו שרות נוסף כיום אשר מספר חברות מציעות אותו עבור אנשי עסקים, כך שברגע שמתקשרים אל המספר המיועד, השיחה מועברת למרכזנית אשר משאירה הודעה אצל בעל העסק, וכך הוא יכול לקבל שליטה מלאה נוספת על השיחות אשר מתנהלות בעסק. מדובר אומנם בשרות לא זול, אך יכול להיות משתלם מבחינת ניהול העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה