יום שני, 6 באוגוסט 2012

תכשיטים


לבחור תכשיטים לקראת החתונה
החתונה שלכם הולכת ומתקרבת, ואתם צריכים לדאוג ולקבוע כל כך הרבה דברים. מן הסתם, אתם הולכים גם להשקיע לא מעט במראה שלכם. אבל כאשר מדובר על המראה של הכלה - יש אלמנט אחד שאסור להזניח בשום פנים ואופן, ואלו הם התכשיטים שאותה הכלה תענוד בערב הגדול של חייה. השאלה הנשאלת היא כמובן אילו תכשיטים בכלל אפשר לבחור לערב החתונה? ואיך משלבים בין התכשיטים שיענדו לבין שמלת הכלה?

אפשר לבחור ביחד
אמנם נהוג לחשוב לעתים, כי הכלה לבדה צריכה לבחור תכשיטים שאותם היא תענוד, אך בפועל אין זה כך. כדאי ורצוי גם לשתף את בני הזוג שלכן, על מנת לקבל החלטה טובה יותר. אם בכל זאת אין הדבר מתאים, רצוי תמיד בכל זאת ללכת ולבחור תכשיטים ביחד עם עוד אדם אחד לפחות - עם האם, אחות, חברה טובה, וכיו"ב. צריך כמובן לפני הכל גם לקבל החלטה חשובה יותר - והיא אילו תכשיטים אתן בכלל מעוניינות לענוד בערב החתונה ?

בין עגילים, טבעות ושרשראות
הרמה הבסיסית ביותר של תכשיטים שאותם כלה יכולה לענוד מעסקת במשולש הקבוע - טבעות, שרשראות ועגילים. בכל מה שנוגע לבחירת עגילים יש לדאוג להתאמה ביחד עם התסרוקת והאיפור, ע"מ שידגישו את היופי של האוזניים, אך לא יגנבו את ההצגה. בחירת השרשראות ראוי שתיעשה גם היא ביחד עם האיפור, ואפילו ביחד עם מדידה של השמלה. באשר לבחירת הטבעת - מדובר פשוט על בחירה של טבעות יוקרתיות שנראות לכם איכותיות ביותר .


ומה עם הגבר ?
בהזדמנות זו, חשוב לציין, כי בחירת תכשיטים לקראת החתונה איננה המלאכה הבלעדית של הכלה. גם הגבר צריך לבחור תכשיטים, ולו רק טבעת הנישואין שצריכה להיות בחירה הדדית של בני הזוג. עם זאת הגבר יכול להתהדר גם בתכשיט נוסף. אם יש לכם עגיל באופן קבוע - אפשר להתהדר בעגיל נוצץ ומיוחד . אז אם אתם בדרך לחופה, זה הזמן לחפש את התכשיטים המתאימים ביותר לערב הכל כך חשוב הזה בחייכם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה